• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60502
+
-

اعزام بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی به مسابقات قهرمانی کشور

 رئیس هیات وزنه‌برداری خراسان شمالی گفت: بانوان وزنه‌بردار استان برای اولین بار به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند. به گزارش ایسنا «حسین محراب» در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به این‌که یک تیم کامل از بانوان استان در این مسابقات حضور خواهند داشت، اضافه کرد: 2 داور از استان نیز در این مسابقات حضور دارند که این دستاورد برای وزنه‌برداری استان بسیار باارزش است. 

وی ادامه داد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور بانوان از 24 تیر سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود و ورزشکاران خراسان شمالی در 10 وزن در این مسابقات حضور خواهند داشت. رئیس هیات وزنه‌برداری خراسان شمالی در مورد جشنواره استعدادیابی وزنه‌برداری در بجنورد اظهار کرد: جشنواره استعدادیابی طرح مشترکی بین شهرداری، هیات وزنه‌برداری و دیگر دستگاه‌هاست که در بش قارداش برگزار می‌شود. 

محراب عنوان کرد: اعزام به جشنواره‌های استعدادیابی کشوری کاملا رایگان انجام می‌شود و شرکت‌کنندگان تنها باید هزینه بیمه ورزشی خود را پرداخت کنند. رئیس هیات وزنه‌برداری خراسان شمالی با بیان این‌که برای رسیدن به سطح استاندارد تجهیزات کشوری نیازمند 100 میلیون تومان اعتبار هستیم، تصریح کرد: گران شدن تجهیزات موجب شده است که به‌سختی این تجهیزات تهیه شود و برای رسیدن به استاندارد کشوری نیازمند 100 میلیون تومان اعتبار هستیم. 

محراب از اعلام آمادگی میزبانی هیات وزنه‌برداری خراسان شمالی از استعدادیابی شرق کشور خبر داد و گفت: برای میزبانی از جشنواره استعدادیابی وزنه‌برداری شرق کشور اعلام آمادگی کرده‌ایم و امید داریم که با این میزبانی موافقت شود. به گفته وی، در سال گذشته برای اولین بار مسابقات استانی جام فجر را در استان برگزار کرده‌ایم و در سال جدید نیز به جد پیگیر برگزاری مسابقات خواهیم بود. 

رئیس هیات وزنه‌برداری خراسان شمالی با اشاره به این‌که پتانسیل بسیار خوبی در استان برای رشته وزنه‌برداری وجود دارد، عنوان کرد: به دنبال رایزنی‌هایی با اداره کل آموزش و پرورش استان برای معرفی رشته وزنه‌برداری در ساعات ورزش خود هستیم تا آموزش‌های اصلی از پایه انجام شود و آینده درخشانی در وزنه‌برداری استان خواهیم داشت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید